Alles is gericht op het creëren van de best mogelijke gebruikerservaring. Ieder project pakken we aan op basis van scrum met tweewekelijkse sprints. Na iedere sprint vindt een evaluatie plaats. Dit met als doel onze digitale producten en de samenwerking met onze klanten continu te verbeteren.
Samen doorlopen we 6 stappen.
Vaststellen van wensen & eisen, doelen en meetbare KPI’s. Doorvertaling naar functies binnen het digitale product. Datakwaliteit 0-meting van Google Analytics en voorbereiding (technische)SEO- migratie.
Uitwerking van technische architectuur. We kijken naar de huidige systemen en de gewenste systemen. We werken een plan uit voor de systeemintegraties. Door een goede integratie bereiken we maximaal resultaat.
Uitgangspunt is Customer Experience. De ultieme gebruikerservaring. We brengen de behoeften en het zoekgedrag van de doelgroep(en) in kaart. Wij denken in persona’s en klantreizen. Alles gericht op de eindgebruiker.
Ontwerpen van de UX & UI designs. Doorvertaling van merk en huisstijl. Uitwerking van de specifieke lay-out van de belangrijkste pagina’s. Volledig gericht op customer experience, het bieden van de best mogelijke gebruikerservaring.
Ontwikkeling en testen van het digitale product en systeemintegraties. We werken scrum in tweewekelijkse sprints. Door onze agile manier van werken leveren we snel businesswaarde voor onze klanten en zijn er minimale risico’s.
Van customer experience optimalisatie en digital marketing tot het continu verbeteren van het digitale product. Vanuit data, usability en biometrisch onderzoek. Altijd gefocust op performance en de best mogelijke gebruikerservaring.
Een holistische aanpak. Een breed aanbod aan zorgvuldig op elkaar afgestemde oplossingen. Altijd de focus op customer experience en performance. Alle ingrediënten voor succes.
“Dankzij onze uitgebreide expertise hoeft u niet meerdere partners te managen en met elkaar te laten werken.”
Bel gerust: +31 (0)30 80 80 010
E-mail ons: info@blueelevation.nl