<link rel="stylesheet" href="https://cdnjs.cloudflare.com/ajax/libs/font-awesome/5.15.1/css/all.min.css" />
header-foto-blueelevationsamen

Customer Experience is altijd ons uitgangspunt. Wij werken scrum. Volgens de outside-in gedachte.

Alles is gericht op het creëren van de best mogelijke gebruikerservaring. Ieder project pakken we aan op basis van scrum met tweewekelijkse sprints. Na iedere sprint vindt een evaluatie plaats. Dit met als doel onze digitale producten en de samenwerking met onze klanten continu te verbeteren.

Succes begint bij een holistische aanpak.

Samen doorlopen we 6 stappen.


  1. 1. Preparation

    Vaststellen van wensen & eisen, doelen en meetbare KPI’s. Doorvertaling naar functies binnen het digitale product. Datakwaliteit 0-meting van Google Analytics en voorbereiding (technische)SEO- migratie.

    1
  2. 2. Architecture

    Uitwerking van technische architectuur. We kijken naar de huidige systemen en de gewenste systemen. We werken een plan uit voor de systeemintegraties. Door een goede integratie bereiken we maximaal resultaat.

    2
  3. 3. Persona’s & doelgroep(en)

    Uitgangspunt is Customer Experience. De ultieme gebruikerservaring. We brengen de behoeften en het zoekgedrag van de doelgroep(en) in kaart. Wij denken in persona’s en klantreizen. Alles gericht op de eindgebruiker.

    3
  4. 4. Customer Experience & User Interface Design

    Ontwerpen van de UX & UI designs. Doorvertaling van merk en huisstijl. Uitwerking van de specifieke lay-out van de belangrijkste pagina’s. Volledig gericht op customer experience, het bieden van de best mogelijke gebruikerservaring.

    4
  5. 5. Development

    Ontwikkeling en testen van het digitale product en systeemintegraties. We werken scrum in tweewekelijkse sprints. Door onze agile manier van werken leveren we snel businesswaarde voor onze klanten en zijn er minimale risico’s.

    5
  6. 6. Optimisation & Refinement

    Van customer experience optimalisatie en digital marketing tot het continu verbeteren van het digitale product. Vanuit data, usability en biometrisch onderzoek. Altijd gefocust op performance en de best mogelijke gebruikerservaring.

    6

Focus op customer experience en performance.

Een holistische aanpak. Een breed aanbod aan zorgvuldig op elkaar afgestemde oplossingen. Altijd de focus op customer experience en performance. Alle ingrediënten voor succes.

BlueElevation-abeelding-mobiel-l
blok-kennismaking

Kennis maken met elkaar?

“Dankzij onze uitgebreide expertise hoeft u niet meerdere partners te managen en met elkaar te laten werken.”

Bel gerust: +31 (0)30 80 80 010
E-mail ons: info@blueelevation.nl