<link rel="stylesheet" href="https://cdnjs.cloudflare.com/ajax/libs/font-awesome/5.15.1/css/all.min.css" />
header-foto-blueelevation-optimalisatie

B2B e-commerce.

Onderzoek toont aan dat het belangrijk is voor B2B organisaties om de e-commerce markt te betreden en nu aan hun digitale transformatie te beginnen. Voor B2B organisaties die al aanwezig zijn op de e-commerce markt is het tijd om eens kritisch te kijken naar de performance en customer experience van de bestaande e-commerce omgeving.

B2B ecommerce en leadgeneratie

afbeelding-over-ons#3

Facts

Meer dan 64% van de B2B inkopers doet online onderzoek naar meer dan de helft van de werkgerelateerde inkopen.

  • B2B en B2C bewegen naar elkaar toe.
    B2B inkopers hebben torenhoge verwachtingen.
  • B2B inkopers worden jonger. Digital natives:
    “altijd” online, internet als de belangrijkste informatiebron.
  • B2B inkopers zijn dol op hun smartphone.
    B2B inkopers zijn dol op hun smartphone. Meer dan 40% van de B2B aankopen zijn beïnvloed of worden gerealiseerd op smartphones.
  • Online content heeft een grote impact op de B2B verkopen.
    70% doet online onderzoek, 30% vindt online niet de juiste informatie.

Waarom je als B2B organisatie nu actie moet ondernemen!

In deze whitepaper vind je de belangrijkste redenen waarom je als B2B organisatie nu digitaal moet gaan of eens kritisch moet kijken naar de performance en customer experience van de bestaande e-commerce omgeving.

Bij elke reden vind je uitleg en onderzoek over het onderwerp. In deze whitepaper gaan we dieper in op een aantal belangrijke trends die B2B verkoop stimuleren en de urgentie aangeven om nu actie te ondernemen.

Download onze whitepaper en blijf je concurrenten voor.

Blueelevation-vacature-SEOspecialist

Leadgeneratie

Leads, Leads, Leads… geen beurzen, geen events, geen paniek!

Lees hier hoe je ze kunt vinden, bereiken en converteren.
Alles draait om relevant bereik van de doelgroep(en), het verzamelen van gegevens van potentiële klanten, automatisch aanbieden van relevante content en begeleiding van leads tijdens het oriëntatie- en aankoopproces.

leadgeneratie

 

Wil je weten hoe wij jou kunnen helpen aan meer relevante leads?
Wij vertellen je graag meer.

Voor gratis advies, neem contact op

BlueElevation B2B Business Booster

“Wij begrijpen dat jaren aan procesoptimalisatie, afspraken met klanten over prijzen, assortiment en leveringen vertaald moeten worden naar een B2B verkoopkanaal.”

Een ultramoderne Magento webshop volledig gericht op B2B verkopen. Naadloos geïntegreerd met 365 Business Central. De B2B Business Booster is snel, schaalbaar en uitermate veilig. De perfecte basis voor online groei!

  • Eenvoudig opschalen naar B2C | D2C verkoopkanaal.
  • Geschikt voor Verkoop en Verhuur activiteiten.
  • Voorzien van een maatwerk design.

Download B2B Business Booster brochure

B2B Suite

Wij weten wat werkt. 500+ projecten.

Enkele tevreden klanten..

Of stuur een bericht. Dan bellen we jou ook.

Wil je kennismaken, een project starten of een afspraak maken? Wij staan voor je klaar!
Uiteraard kan je ons ook direct bellen.
Tel: 030 – 808 00 10

Leadgeneratie1
E-commerce

B2B-leadgeneratie

Ruim 70% van het beslissingstraject binnen B2B inkopen speelt zich online af. Maar hoe ontwikkel je een succesvolle laadgeneratie strategie? Alles draait om relevant bereik van de doelgroep(en). Verzamelen van gegevens van potentiële klanten. Automatisch aanbieden van relevante content. Begeleiding van leads tijdens het oriëntatie- en aankoopproces. Wat is een lead? Een lead is iemand […]

hypernode_BlueElevation
E-commerce

BlueElevation Hypernode Certified Magento Agency

We zijn trots op het team van 42functions.  Zij hebben de Hypernode audit van Byte goed doorstaan. Hierdoor mag 42functions zich weer een jaar lang “Hypernode Certified Agency” noemen. 

AAEAAQAAAAAAAAbkAAAAJDQ5MGRjMWIyLWI2MjQtNGFlZS1hMDMwLTlmY2FiZWZjOTk4MA
E-commerce

Verschil tussen single-, multi- en omnichannel

Bij single channel wordt er één kanaal aangeboden aan de klant. Voorbeeld is de traditionele fysieke winkel of alleen een online webshop. Bij multi-channel wordt de klant bediend via meerdere verkoopkanalen. Deze kanalen kunnen bestaan uit tablet/desktop/mobiele of fysieke winkel/app of uit andere verkoopkanalen. Deze kanalen zijn niet met elkaar verbonden. Vaak zijn er verschillende […]