Bereiken en genereren van relevante leads.
Relevant bereik van de doelgroep(en). Verzamelen van gegevens van potentiële klanten. Automatisch aanbieden van relevante content. Begeleiding van leads tijdens het oriëntatie- en aankoopproces.
Wij helpen ze vinden, bereiken en converteren.
Ben jij klaar voor de toekomst? Let’s talk!
Customer Experience altijd als uitgangspunt
Wij weten wat werkt. 500+ projecten
Customer Experience altijd als uitgangspunt
Wij weten wat werkt. 500+ projecten
Relevant bereik van de doelgroep(en). Verzamelen van gegevens van potentiële klanten. Automatisch aanbieden van relevante content. Begeleiding van leads tijdens het oriëntatie- en aankoopproces. Wij helpen ze vinden, bereiken en converteren.
Een goede strategie is de basis. Er zijn 2 soorten leads, Marketing Qualified Leads (MQL) en Sales Qualified Leads (SQL). Leads tonen interesse in jouw producten en/of diensten. Denk hierbij aan bijvoorbeeld inschrijving nieuwsbrief, website bezoeken of een download. We brengen in kaart welke leads we willen genereren. Waar we deze leads kunnen bereiken en wat hun interesses zijn. Pijlers zijn hoogwaardige content, goed gedefinieerde buyer persona’s en relevante communicatie.
Lead nurturing. Het geautomatiseerd aanbieden van de juiste content op het juiste moment. Hiermee worden klantdata en kanalen met elkaar gekoppeld, zodat wij zorgen dat jouw organisatie in iedere fase van de customer journey aanwezig is. Hoe meer kanalen samenkomen, hoe krachtiger marketing automation. Wij helpen bij de strategie, het opstellen van KPI’s, het selecteren van de geschikte tool en het inrichten van de geautomatiseerde (content)flows. Van strategie tot executie.
Wacht dan niet langer en neem direct contact op. We gaan graag in gesprek!