Relevant worden én relevant blijven.
Daar zorgen wij voor. Op het juiste moment met de juiste boodschap de doelgroep bereiken. Data- gedreven beslissingen nemen. De organische vindbaarheid, conversie en customer experience continu verbeteren.
Ben jij klaar voor de toekomst? Let’s talk!
Customer Experience altijd als uitgangspunt
Wij weten wat werkt. 500+ projecten
Customer Experience altijd als uitgangspunt
Wij weten wat werkt. 500+ projecten
Relevant worden én relevant blijven. Daar zorgen wij voor. Op het juiste moment met de juiste boodschap de doelgroep bereiken. Data- gedreven beslissingen kunnen nemen. De organische vindbaarheid, conversie en customer experience continu verbeteren.
Met de SEO doelgroep zoekgedrag analyse brengen we het zoekgedrag van de doelgroep in kaart. We kijken hierbij naar de vragen en behoeften binnen de gehele customer journey (touch, tell, sell, care). In elke fase van de customer journey zijn zoekvragen namelijk anders. Deze analyse vormt de basis voor het contentplan, de website/URL-structuur en indeling van het digitale product. Volledig gericht op de doelgroep(en). We zorgen zo voor een maximale organische vindbaarheid (SEO).
Het vernieuwen van een digitaal product kan grote gevolgen hebben voor de (SEO) prestaties. Een niet goed doordachte SEO migratie heeft negatieve gevolgen. Denk hierbij aan; structurele vermindering van organische posities in zoekmachines, afname van het aantal bezoekers, negatieve gebruikerservaring van bestaande en nieuwe bezoekers,, daling in het aantal conversies en daarmee dus omzet maar ook een stijging van CPC tarieven binnen Google Ads. Wij begeleiden dit traject, van strategie tot na go- live.
Wij meten graag het succes van onze samenwerking. Dit begint bij betrouwbare data. We analyseren het huidige Google Analytics account. We kijken naar de inrichting en betrouwbaarheid van de data. Belangrijk is dat alle belangrijke doelen en KPI’s meetbaar zijn. We brengen in kaart welke aanpassingen noodzakelijk zijn om er voor te zorgen dat we de performance van het digitale product kunnen meten. Ook is het belangrijk dat de digital marketing inspanningen meetbaar zijn.
We gaan de noodzakelijke aanpassingen doorvoeren. Dit doen we altijd met een tag management systeem. Werkzaamheden zijn onder andere; instellen van filters om de data op te schonen, inrichten van custom dimensies om meer inzicht te creëren, aanvullen van de lijst met organische zoekmachines, inrichten van back-up en test weergaves om ervoor te beperken dat data verloren gaat en gestandaardiseerde metingen voor button clicks, scroll tracking, site search en formuliervelden.
Op het juiste moment met de juiste boodschap de doelgroep bereiken. dat is waar wij goed in zijn. Wij zorgen ervoor dat uitsluitend relevante bezoekers op jouw digitale product terechtkomen. Wij richten de campagnes in en zorgen ervoor dat deze continu worden uitgebreid en geoptimaliseerd. Wij sturen hierbij uiteraard op performance (ROI of ROAS). Wij hebben meer dan 10 jaar ervaring, hebben een nauwe samenwerking met Google en zijn uiteraard Google Ads certified.
Relevant bereik van de doelgroep(en). Het aanbieden van de juiste content op het juiste moment. Het beantwoorden van alle vragen die jouw doelgroep heeft binnen de customer journey (touch, tell, sell, care). Contentmarketing is belangrijk om continu zichtbaar te zijn bij de beoogde doelgroep(en) maar ook om het linkprofiel en daarmee de autoriteit van jouw digitale product/organisatie te vergroten. Dit is noodzakelijk voor een goede online vindbaarheid. Van strategie tot executie, wij zijn er voor jou.
Wacht dan niet langer en neem direct contact op. We gaan graag in gesprek!