<link rel="stylesheet" href="https://cdnjs.cloudflare.com/ajax/libs/font-awesome/5.15.1/css/all.min.css" />
header-foto-blueelevation-optimalisatie

Door deze positieve gebruikerservaring, ofwel user experience, zijn merken waardevoller dan andere in het leven van de klant. Samen creëren we de beste digitale ervaring door klantgericht en innovatief te denken. Hierdoor maken we bedrijven relevant in het dagelijks leven van gebruikers waardoor zij harder groeien.

Voordelen van UX design

  • Gedetailleerd inzicht in uw doelgroep/bezoekers.
  • Uw online strategie vertalen naar een unieke online productervaring
  • Ontwikkelkosten verlagen
  • Uit bestaande of nieuwe klanten meer conversie halen
  • Klantloyaliteit verhogen
aanpak

Onze aanpak

In het digitale tijdperk is bijna alles meetbaar. We werken daarom niet op basis van onderbuikgevoel, maar data gedreven en met een gerichte strategie aan de bedrijfsdoelstelling. We werken op basis van de scrum methodiek, dit betekent dat we elke twee weken iets opleveren uit het project. We werken samen als team met de opdrachtgever aan de bedrijfsdoelstellingen en stellen tussentijds de activiteiten bij indien nodig.

  • Dienst-strategie

    1. Doelstellingen en inzicht

    Stip op de horizon

    We starten met het vaststellen van wensen & eisen, doelen en meetbare KPI’s. Doorvertaling naar functies binnen het digitale product. Datakwaliteit 0-meting van Google Analytics.

  • kernwaarde-zelfsturend

    2. Doelgroep

    Behoeftes in kaart brengen

    Om de beste gebruikerservaring voor de doelgroep in elke fase van de customer journey te creëren starten we met het verzamelen van data. Wie is de doelgroep? Waar komen bezoekers vandaan? Welke behoefte hebben zij en welke doelen willen zij behalen? Met deze inzichten weten wij hoe de huidige doelgroep en customer journey er uit ziet, maar ook hoe we deze relevanter kunnen maken om de bedrijfsdoelstellingen te behalen.

  • kernwaarde-innovatief

    3. Design

    Van concept naar visueel

    Zodra we een goed beeld hebben van de doelgroep en de customer journey vertalen we dit door naar een visueel aantrekkelijk design die aansluit op de merkervaring.

     

    In het UX design komen de bedrijfsdoelstellingen (KPI’s) en klantdoelen samen om de optimale indeling en weergave van de website te definiëren. Door eerst een blauwdruk te ontwikkelen door middel van wireframes wordt in het ontwikkelproces een hoop tijd bespaard.

     

  • dienst-development

    4. Development

    Geoptimaliseerde code

    Strategie en design naar wens? Dan staat ons development team klaar om de website, webapp of e-commerce platform te realiseren. Wij ontwikkelen niet alleen de voorkant van de website, maar zorgen ook voor een zo gebruiksvriendelijk mogelijke user interface zodat ook gebruikers van onze platforms aan de achterkant zo makkelijk mogelijk content kunnen beheren.

    Wat doen wij in de development fase:

    • Corporate website gefocust op de beste merkbeleving.
    • ‘Werkenbij’ website met een sterke employer branding.
    • Webapps en webapplicaties met de beste gebruikerservaring.
  • dienst-groei-en-conversie

    5. Optimaliseren voor groei

    Meten en verbeteren

    In deze fase hebben we het platform staan. Echter het gedrag van de doelgroep verandert continu, het is daarom belangrijk om ook na de realisatie van het platform te blijven optimaliseren. Dit doen we door zowel onsite als offsite verbeteringen door te voeren. Onsite optimaliseren we met een data driven aanpak op basis van de bedrijfsdoelstellingen. Concrete data gedreven adviezen waar je echt iets mee kan.

    We werken op basis van de scrum methodiek, dit betekent dat we elke twee weken iets opleveren. We werken samen als team met de opdrachtgever aan de bedrijfsdoelstellingen en stellen tussentijds de activiteiten bij indien nodig. Dit zorgt ervoor dat er geen verrassingen achteraf zijn.

    BlueElevation denkt niet alleen mee op data driven design, maar geeft ook advies over wat de volgende stap is naar betere performance en klantervaring. Met onze data driven optimalisatie en groei aanpak behalen we resultaat door de conversie- en klantloyaliteit te verhogen. Met digital marketing genereren we meer relevante traffic naar de website. Dit doen we o.a. door de inzet van online marketing als SEO, Google Ads, social advertising en marketing automation (leadgeneratie).

    Meer over Optimalisatie en groei

blok-kennismaking

Kennis maken met elkaar?

“Dankzij onze uitgebreide expertise hoeft u niet meerdere partners te managen en met elkaar te laten werken.”

Bel gerust: +31 (0)30 80 80 010
E-mail ons: info@blueelevation.nl