Customer Experience Driven Oplossingen

Customer Experience
Optimalisatie

Customer experience altijd als uitgangspunt.

Wij denken in persona’s en klantreizen. Continu optimaliseren over de gehele customer journey.
Altijd focus op de best mogelijke gebruikerservaring.

Ben jij klaar voor de toekomst? Let’s talk!

Waarom BlueElevation?

  • Customer Experience altijd als uitgangspunt

  • In-house usability- en biometrisch lab
  • Wij weten wat werkt. 500+ projecten

  • Minimale risico’s. Wij werken scrum
BlueElevation wave

Waarom BlueElevation?

  • Customer Experience altijd als uitgangspunt

  • In-house usability- en biometrisch lab
  • Wij weten wat werkt. 500+ projecten

  • Minimale risico’s. Wij werken scrum

Customer Experience producten.

Denken in persona’s en klantreizen. Continu optimaliseren over de gehele customer journey. Altijd focus op de best mogelijke gebruikerservaring. Vanuit data, usability- en biometrisch onderzoek maken wij inzichtelijk wat potentiële klanten doen, willen en verwachten.

Expert review

Onze experts analyseren jouw digitale product. Ook gebruiken we kwantitatieve en kwalitatieve databronnen. We bekijken onder andere: look & feel, opbouw en structuur, copywriting, mobiele ervaring, formulieren en de bestelstraat. De expert review toont aan waar bezoekers het digitale product ongewenst verlaten en hoe dit voorkomen kan worden. Dit zijn zowel concrete optimalisatie kansen die gevalideerd/getest kunnen worden met A/B testen, maar ook quick- en bug- fixes.

CXO | A/B testen

We gaan aan de slag met het continu verbeteren van de customer experience. Naast customer experience is performance uiteraard een belangrijk aandachtsgebied. We verbeteren de gebruikerservaring maar ook business KPI’s als onder andere omzet, conversie ratio, gemiddelde orderwaarde en call-reductie. Onderdelen zijn; onderzoek naar de doelgroep(en) (kwantitatief en kwalitatief), opstellen en prioriteren van hypotheses, valideren van hypotheses door A/B testen, usability testen en impact analyses.

User testing

Dit onderzoek vindt plaats in ons in-house usability- en biometrisch onderzoekslab. Dit onderzoek wordt verzorgd door een CXO specialist en uitgevoerd door 2 respondenten. Je krijgt feedback van echte gebruikers over hun grootste struikelblokken en kansen tot verbetering. Zeer waardevolle inzichten om de customer experience verder te verbeteren. Dit is een effectief onderzoek, binnen 1 dag zorgen wij voor inzicht in de grootste pijnpunten en kansen tot verbetering van jouw digitaal product.

Usability- en biometrisch onderzoek

Dit onderzoek vindt plaats in ons in-house usability- en biometrisch onderzoekslab, wordt verzorgd door een CXO specialist en uitgevoerd door minimaal 4 respondenten. Dit een uitgebreid onderzoek, alle middelen worden ingezet; eye-tracking, facial expressions, skin response, think aloud en afsluitend een interview, om dieper in te gaan op de gebruikerservaring en verwachtingen van de doelgroep. De inzichten vertalen we naar concrete verbetervoorstellen. De uitwerking lichten we toe bij oplevering.

(buyer)persona’s

Customer experience, het creëren van de best mogelijke gebruikerservaring, begint bij het begrijpen van de doelgroep. We gaan aan de slag met uitwerking van een gedetailleerde omschrijving van een doelgroep op basis van onderzoek dat is gedaan naar het (koop)gedrag. (buyer) persona’s geven inzicht in de (demografische) wensen, behoeften, uitdagingen en doelen van een doelgroep. Met deze inzichten kan gerichte en relevante content worden gecreëerd om zo echt klantgericht bezig te zijn al onderneming.

Customer journey mapping

We brengen de customer journey van jouw doelgroep in kaart door verschillende databronnen te combineren. We analyseren het zoekgedrag van de doelgroep in zoekmachines, middels on-site surveys stellen we vragen waarom bezoekers jouw digitale product verlaten. Ook maken we een funnel analyse met data uit Google Analytics. Na afloop hebben we inzicht in hoe we de doelgroep effectief kunnen bereiken, met welk touchpoint (owned, earned en paid kanalen) en met welke communicatieboodschap.

Wil jij ook een betere gebruikerservaring en meer performance?

Wacht dan niet langer en neem direct contact op. We gaan graag in gesprek!

Wij weten wat werkt. 500+ projecten.

10 jaar kennis en ervaring.

RTL Nederland | Videoland
Mediq
Alflora
Movares
Altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen

Wij zorgen ervoor dat jij op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen.
Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief.