Customer Driven Aanpak

Customer Experience Driven
Aanpak

Succes begint bij een holistische aanpak.

Een geïntegreerde aanpak voor de beste merkbeleving en gebruikerservaring.
Alles gericht op het continu verbeteren van onze digitale producten en de samenwerking met onze klanten.

Ben jij klaar voor de toekomst? Let’s talk!

Waarom BlueElevation?

  • Customer Experience altijd als uitgangspunt

  • In-house usability- en biometrisch lab
  • Wij weten wat werkt. 500+ projecten

  • Minimale risico’s. Wij werken scrum
BlueElevation wave

Waarom BlueElevation?

  • Customer Experience altijd als uitgangspunt

  • In-house usability- en biometrisch lab
  • Wij weten wat werkt. 500+ projecten

  • Minimale risico’s. Wij werken scrum

Customer Experience is altijd ons uitgangspunt. Wij werken scrum. Volgens de outside-in gedachte.

Alles is gericht op het creëren van de best mogelijke gebruikerservaring. Ieder project pakken we aan op basis van scrum met tweewekelijkse sprints. Na iedere sprint vindt een evaluatie plaats. Dit met als doel onze digitale producten en de samenwerking met onze klanten continu te verbeteren.

Succes begint bij een holistische aanpak.

Samen doorlopen we 6 stappen.

1. Preparation

Vaststellen wensen & eisen, doelen en meetbare KPI’s. Doorvertaling naar functies binnen het digitale product. Datakwaliteit 0-meting van Google Analytics en voorbereiding (technische)SEO- migratie.

image

2. Architecture

Uitwerking van technische architectuur. We kijken naar de huidige systemen en de gewenste systemen. We werken een plan uit voor de systeemintegraties. Door een goede integratie, bereik we een maximaal  resultaat.

image

3. Persona’s & doelgroep(en)

Uitgangspunt is Customer Experience. De ultieme gebruikerservaring. We brengen de behoeften en het zoekgedrag van de doelgroep(en) in kaart. Wij denken in persona’s en klantreizen. Alles gericht op de eindgebruiker.

image

4. Customer Experience & User Interface Design

Ontwerpen van de UX & UI designs. Doorvertaling van merk en huisstijl. Uitwerking van de specifieke lay-out van de belangrijkste pagina’s. Volledig gericht op customer experience, het bieden van de best mogelijke gebruikerservaring.

image

5. Development

Ontwikkeling en testen van het digitale product en systeemintegraties. We werken scrum in tweewekelijkse sprints. Door onze agile manier van werken leveren we snel businesswaarde voor onze klanten en zijn er minimale risico’s.

image

6. Optimisation & Refinement

Van customer experience optimalisatie en digital marketing tot het continu verbeteren van het digitale product. Vanuit data, usability- en biometrisch onderzoek. Altijd focus op performance en de best mogelijke gebruikerservaring.

image

Wil jij ook de best mogelijke gebruikerservaring voor jouw (potentiële) klanten?

Wacht dan niet langer en neem direct contact op. We gaan graag in gesprek!

Wij weten wat werkt. 500+ projecten.

10 jaar kennis en ervaring.

RTL Nederland | Videoland
Mediq
Alflora
Movares

Focus op customer experience en performance.

Een holistische aanpak. Een breed aanbod aan zorgvuldig op elkaar afgestemde oplossingen. Altijd de focus op customer experience en performance. Alle ingrediënten voor succes. 

 

Altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen

Wij zorgen ervoor dat jij op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen.
Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief.