header-BG#05

Haal alles uit je website met Conversie Optimalisatie

Wat bepaalt nu of iemand een aankoop of aanvraag op uw website doet? Welke criteria zijn belangrijk in het koopproces en wanneer of waarom haken bezoekers af? 42functions geeft met conversie optimalisatie antwoord op deze en veel meer vragen, zodat jij structureel het maximale rendement uit je website haalt!

  • Data gedreven aanpak
  • Optimale conversies uit bestaande traffic
  • Gedetailleerd inzicht in de doelgroep/bezoekers
  • Duurzaam en direct zichtbaar resultaat
BlueElevation wave

Wat is Conversie Optimalisatie?

Bij een conversie ratio optimalisatie (CRO) traject staat het inspelen op het gedrag van websitebezoekers centraal. Door continu de wensen en behoeften van de doelgroep in de customer journey te analyseren en te testen, zorgen we ervoor dat bezoekers van een website ook daadwerkelijk klant worden en overgaan tot aankoop. Hierdoor verhogen we het conversieratio van websites en -shops en verbeteren we tegelijkertijd het totale online marketing rendement.

  • Ontwikkeld voor mobiel, tablet en desktop
  • Meerdere webwinkels vanuit 1 Magento installatie
  • Realtime ERP integratie (twee-weg)
  • We laten onze klanten jaar in jaar uit groeien
  • Uw online strategie vertalen
  • We leveren gecertificeerde ERP systeem

Een conversie optimalisatie traject bij 42functions

42functions heeft ruime ervaring in het opzetten, uitvoeren en begeleiden van Conversie Optimalisatie trajecten.

Doelstellingen vastleggen

We beginnen een CRO traject altijd met het formuleren van de online doelstellingen, KPI’s en targets van de website.

Wat wil je met je website bereiken? Tijdens een intakegesprek met onze CRO expert bepalen we wat je uiteindelijk wil bereiken op het gebied van conversies, rendement en omzet.

image

Analyseren

Vervolgens analyseren we met behulp van webanalyse-data de gehele customer journey van de website bezoekers. We onderzoeken het gedrag van de bezoekers; waar wordt wel of juist niet op geklikt? Wanneer haakt een bezoeker af en wanneer gaat hij wel over tot een aankoop?

Zo brengen we in kaart waar de knelpunten in de website zitten en kunnen we zien waar het meeste winst behaald kan worden.

image

Testen

Door middel van A/B- en multivariate-testen verzamelen we kwalitatieve data om te achterhalen wat bezoekers motiveert en waarom ze afhaken. Wat werkt wel en wat niet?

We gebruiken geavanceerde tools en technieken voor het meten van (micro)conversies en doen technische analyses om tot structurele verbeteringen te komen, die ook daadwerkelijk effect hebben.

image

Evalueren en rapportage

We doen een voorstel hoe we de verbeteringen kunnen implementeren.

De implementaties blijven we vervolgens continu monitoren en evalueren, en houden je op de hoogte van de vorderingen in periodieke rapportages.

 
image

Waarom Conversie Optimalisatie?

Meer converterende bezoekers

Door de website in te richten aan de hand van een grondige analyse van het gedrag van bezoekers op je website, kunnen zij veel gerichter gestuurd en tot actie verleid worden.

Hogere omzet en gemiddelde orderwaarde

Doordat bezoekers sneller converteren zal de omzet en de gemiddelde orderwaarde stijgen.

Hoger rendement

Een hogere omzet zorgt uiteindelijk voor een hoger online marketing rendement en return on investment (ROI).

Snel bestellen

Klanten kunnen grote orders eenvoudig via CSV of XLS en in 1 keer bestellen.

Waarom kiezen voor 42functions?

  • We hebben ruime ervaring met B2B eCommerce
  • Bij ons staat de gebruikerservaring altijd centraal
  • We bedienen nationale en internationale klanten
  • We laten onze klanten jaar in jaar uit groeien
  • Uw online strategie vertalen
  • We leveren gecertificeerde ERP systeem
Interesse? Neem contact op

Wil je weten wat 42functions kan betekenen voor jouw bedrijf?
Bel gerust Tel: 030 – 808 00 10