
BlueElevation Hypernode Certified Magento Agency
We zijn trots op het team van 42functions. Zij hebben de Hypernode audit van Byte goed doorstaan. Hierdoor mag 42functions zich weer een jaar lang “Hypernode Certified Agency” noemen.
We zijn trots op het team van 42functions. Zij hebben de Hypernode audit van Byte goed doorstaan. Hierdoor mag 42functions zich weer een jaar lang “Hypernode Certified Agency” noemen.
Vandaag hebben we het Kwaliteitsstempel ‘Hypernode certified’ ontvangen. Het is in deze tijd belangrijk om snelle webwinkel te hebben met een optimale beveiliging. Met de strenge eisen aan het certificaat tonen we aan dat wij webwinkels met een uitstekende beveiliging, performance ontwikkelen en beheren.
General Data Protection Regulation (GDPR) (ook wel bekend in Nederland als AVG). Je hoort er veel over, maar er is ook veel onduidelijkheid. In dit artikel zetten we uiteen wat GRPR is. Daarnaast vind je een globale checklist die je helpt om GDPR compliant te worden en leggen we het belang uit voor uw […]
De afgelopen periode is er hard gewerkt door Deloitte en 42functions aan de verbeterde webshop van DeloitteSmartReports.com. Vandaag werden we verrast door Tom Verhoeven met taart. DeloitteSmartReports.com is een nieuwe incubator in Deloitte Innovation die unieke aangepaste benchmarkingrapporten biedt, gemaakt door kunstmatige intelligentie. U kunt nu met een paar klikken de nieuwste inzichten in uw […]
Wat zijn AMP pagina’s? Een AMP pagina (hierna AMP) is een voor mobiele apparaten geoptimaliseerde HTML pagina (AMP HTML). Google heeft AMP ontwikkeld in samenwerking met een aantal grote nieuws en technologie websites om webpagina’s razendsnel en toegankelijk te maken voor mobiele apparaten. Google heeft al heel lang gebruikersvriendelijk en veiligheid hoog in het vaandel […]
Bij single channel wordt er één kanaal aangeboden aan de klant. Voorbeeld is de traditionele fysieke winkel of alleen een online webshop. Bij multi-channel wordt de klant bediend via meerdere verkoopkanalen. Deze kanalen kunnen bestaan uit tablet/desktop/mobiele of fysieke winkel/app of uit andere verkoopkanalen. Deze kanalen zijn niet met elkaar verbonden. Vaak zijn er verschillende […]
Sinds halverwege het jaar 2014 geeft de Google index websites die het HTTPS protocol hanteren voor hun websites een klein ‘streepje voor’. In het originele artikel van 6 augustus 2014 wordt vermeld dat het de webmasters van websites de tijd gunt om hun websites om te zetten van HTTP naar HTTPS. Nu zijn we meer […]
De Magento connector voor Microsoft Dynamics NAV is een groot succes bij onze klanten. Daarnaast is de connector sinds een aantal weken ook officieel gecertificeerd door Microsoft Dynamics NAV. De gecertificeerde koppeling integreert Microsoft Dynamics NAV volledig met Magento. Voor B2B spelers hebben we Magento verder uitgebreid met een B2B Magento e-commerce suite. De functionaliteiten […]
Elke editie van Exact meets Magento lijkt weer meer bezoekers te trekken. Dit jaar was het thema ‘The next level of e-commerce’ en werd gehouden op het hoofdkantoor van Exact. Het event was goed bezocht en bestond uit een plenaire sessie over Information security en een drietal break-out sessie’s. Er zijn veel diverse onderwerpen in […]
Iedere zomer vangt de Dierenbescherming ruim 13.500 dieren op in het asiel en proberen zo snel mogelijk een nieuw baasje voor ze te vinden. Dit kan niet zonder donaties. Om hier aandacht voor te krijgen is de zomercampagne #GEEFOMMIJ in het leven geroepen. Voor deze zomercampagne heeft de Dierenbescherming app developer 42Functions een Facebook app […]
Dit artikel is een vervolg op: Designing for tech: facts, fiction and the future De knoppen, vensters, blokken en andere afbeeldingen die we gebruiken om onze alledaagse taken op de computer te voldoen worden in technische termen vaak aangeduid als de ‘grafische gebruikersinterface’ of GUI (graphical user interface). De basisprincipes van deze grafische gebruikersinterface werden […]
In Mei 2014 heeft 42functions voor Drost.nl een nieuw thema gerealiseerd. Dit is gedaan omdat het vorige thema technisch verouderd was, en nog niet geoptimaliseerd was voor de mobiele bezoeker. Voor de mobiele bezoekers is er gekozen voor een responsive website. Het uiterlijk van de website past zich, in deze responsive weergave, automatisch aan op […]